2015
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2015 за Автор "Bohdanov, Mykola S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рациональное проектирование теплоиспользующей системы охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля(2015) Радченко, Р. Н.; Богданов, Н. С.; Стахель, А.; Андреев, А. А.; Radchenko, Roman M.; Bohdanov, Mykola S.; Stakhel, Andrii; Andrieiev, Artem A.Проаналiзовано ефективнiсть охолодження наддувного повiтря суднового малообертового дизеля у дво- та триступеневих охолоджувачах у складi тепловикористовуючої системи охолодження на базi ежекторної холодильної машини, що утилiзує теплоту повiтря. Показано, що основу розрахунку рацiональних параметрiв триступеневих охолоджувачiв становить визначення температури повiтря на виходi з тепловикористовуючого високотемпературного ступеня охолоджувача, який забезпечує глибину охолоджувача, а вiдтак i його аєродинамiчний опiр, порiвнянi з двоступеневими охолоджувачами когенерацiйного типу.Документ Тепловые нагрузки теплоиспользующей системы охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля на рейсовой линии(2015) Радченко, Р. Н.; Богданов, Н. С.; Radchenko, Roman M.; Bohdanov, Mykola S.Визначенi поточнi значення теплового навантаження тепловикористовуючої системи охолодження наддувного повiтря суднового малообертового дизеля та необхiднi витрати теплоти на виробництво холоду в хладоновiй ежекторнiй холодильнiй машинi для клiматичних умов експлуатацiї судна на рейсовiй лiнiї Одеса- Йокогама. Показано, що наявної теплоти наддувного повiтря достатньо для покриття її витрат на додаткове охолодження наддувного повiтря пiсля традицiйного охолоджувача забортною водою до потенцiйно можливої мiнiмальної температури, що забезпечує скорочення споживання палива двигуном.