№ 3 (481) 2020
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 3 (481) 2020 за Автор "Haidaienko, Oksana V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз методів системи самообслуговування на АЗС(2021-04-12) Гайдаєнко, О. В.; Морозова, Г. С.; Тендітна, Н. В.; Щербинін, М. В.; Haidaienko, Oksana V.; Morozova, Hanna S.; Tenditna, Nataliia V.; Shcherbynin, Mykola V.Анотація. Під час дослідження були розглянуті методи обслуговування на сучасних АЗС. Враховуючи те, що з кожним роком збільшується кількість авто в Україні, часто можна спостерігати ситуацію, коли на АЗС виникають черги і сварки через довге обслуговування. Конкуренція між АЗС має безліч факторів, але одними із основних є якість пального та час обслуговування, чи є робітники, які заправлять вам авто, чи є термінали самообслуговування або колонки із вбудованим терміналом самообслуговування, яке ставлення працівників АЗС до своїх клієнтів. Аналіз ринку АЗС в Україні є важливою та актуальною темою. В ході дослідження теми було встановлено, що для роботи обслуговування на АЗС найбільше підходить метод масового обслуговування, а саме системи масового обслуговування в потоці. Під час дослідження також було розглянуто основні проблеми обслуговування, історію технічного прогресу у сфері обслуговування на АЗС, визначено майбутню ефективність запропонованої технології порівняно з існуючими. Основними параметрами роботи АЗС, які позитивно впливають на задоволеність клієнтів, є якісне паливо, зручність розташування, ввічливість і доброзичливість операторів, швидкість обслуговування, чистота на АЗС. З усіх параметрів можна виділити два основних, а саме: час обслуговування і якість пального. Час обслуговування залежить від способу обслуговування. Є три способи обслуговування, а саме: обслуговування персоналом, обслуговування терміналом, обслуговування за допомогою колонки з терміналом самообслуговування, у кожного з яких є свої переваги і недоліки. У Європі термінали самообслуговування змінюють на колонки із вбудованим терміналом і модернізують ПЗ в них. В Україні, на жаль, можна побачити, що лише на одиницях АЗС стоять термінали самообслуговування, а автозаправні колонки із вбудованим терміналом – це взагалі з розділу фантастики. Для більшого задоволення клієнтів послуги мають автоматизуватися, тому введення у роботу на АЗС мережах в Україні колонок самообслуговування украй необхідне. Ми прагнемо довести, що обладнання, яке обслуговує клієнтів напряму, впливає на рівень лояльності та задоволеності клієнтів і підвищує швидкість обслуговування, збільшує економічну ефективність АЗС, що довели результати дослідження.