№ 3 (481) 2020
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 3 (481) 2020 за Автор "Kuchtyk, Tamara V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічна карта як частина науково-дослідницької роботи студентів вищих навчальних закладів(2020) Деркаченко, Ю. В.; Бауліна, Т. В.; Кухтик, Т. В.; Derkachenko, Yuliia V.; Baulina, Tatiana V.; Kuchtyk, Tamara V.Анотація. Мета – розробка й обґрунтування теоретико-методологічних засад, методичних основ та практичних рекомендацій щодо вивчення сутності стратегічних карт та можливості використання основ стратегічного менеджменту в навчальному процесі студентів вищих навчальних закладів напряму «Комп’ютерні науки». Стратегічні карти є простим та наочним способом побудови лінії науково-дослідної роботи з чітким планом дій, описом очікуваних результатів. Вони упорядковують діяльність студента, роблять її більш ефективною, дозволяють досягати більш високих результатів. Стаття вперше порушує питання використання основ стратегічного менеджменту в навчальній роботі студентів ВНЗ та представляє досвід Донбаського інституту техніки та менеджменту вищого закладу освіти «Міжнародний науково-технічний університет ім. акад. Ю. Бугая». Стратегічна карта являє собою причинно-наслідкову діаграму, яка передбачає рух студента від вибору теми дослідження, підбирання та опрацювання літератури до написання розділів, вступу та висновків, створення додатків. Вона включає не тільки обов’язкові етапи роботи, але і прописані очікувані результати. Науковий керівник допомагає створити стратегічну карту, а потім контролює рух студента від одного етапу роботи до іншого. Готова магістерська робота підлягає захисту та завершує науково-дослідну роботу студента. Поставлена проблема є актуальною, оскільки в умовах швидких змін у різних сферах життя людина повинна планувати свій час, розподіляти його та ефективно використовувати. Досліджено, що стратегічна карта – це спосіб відбиття стратегії студента, цілей та напрямів його пошукової діяльності. Для студентів напряму «Комп’ютерні науки» це причинно-наслідкові діаграми. Першим кроком студента під час написання магістерської роботи є саме складання такої діаграми. Вона має включати всі етапи пошукової роботи та очікувані результати.Документ Теоретико-методичні основи використання інформаційно-аналітичної платформи Project Expert у процесі навчання бізнес-планування студентів спеціальності «Менеджмент»(2020) Соломко, Т. Ю.; Бауліна, Т. В.; Кухтик, Т. В.; Solomko, Tatiana U.; Baulina, Tatiana V.; Kuchtyk, Tamara V.Анотація. Мета – формування проєктувальних умінь у студентів спеціальності «Менеджмент» з розробки бізнес-плану з використанням інтегрованих комп’ютерних технологій. Методика. Для виконання завдань дослідження були використані такі методи: теоретичні: аналіз психологічної і педагогічної літератури з проблеми підвищення якості навчання бізнес-планування з використанням аналітичних програм із метою визначення базового понятійного апарату дослідження; порівняння, узагальнення та систематизація наукових досліджень проблеми навчання бізнеспланування; моделювання для побудови моделі методики навчання бізнес-планування майбутніх менеджерів із використанням засобів інформаційно-аналітичної платформи Project Expert; емпіричні: педагогічне спостереження, аналіз педагогічних явищ і процесів для визначення стану навчання бізнес-планування; анкетування та опитування викладачів і роботодавців для визначення змісту професійної діяльності фахівців з менеджменту; педагогічний експеримент для перевірки ефективності методики навчання бізнес-планування майбутніх менеджерів із використанням Project Expert. Результати. На основі аналізу класифікації засобів комп’ютерних технологій виділено групу комп’ютерних навчаючих систем (далі – КНС) і групу спеціалізованих інструментальних програм для бізнес-планування. Узагальнено переваги і недоліки різних КНС. Виділено модульну комп’ютерну технологію розробки інвестиційних проєктів Project Expert, яка включає в себе все необхідне для вдалого бізнес-планування. Практична значимість. Актуальність аналізу практики використання програми Project Expert сучасними підприємствами пояснюється перш за все тим, що нині перед кожною компанією постає проблема пошуку способів якісного управління з метою досягнення бажаних цілей у майбутньому. Саме застосування такої програми дає змогу раціонально використовувати наявні на підприємстві ресурси, аналізувати та порівнювати різноманітні стратегії розвитку та фінансування, будувати масштабні бізнес-плани, які задовольняють вимоги найвибагливіших інвесторів, проводити моніторинг результатів діяльності та фінансових звітів, у результаті чого приймаються ефективні управлінські рішення, зберігаються резерви ресурсів, що приводить до підвищення результативності та ефективності діяльності загалом. Модульна комп’ютерна технологія розробки інвестиційних проєктів Project Expert дасть змогу майбутнім фахівцям-менеджерам опанувати бізнеспланування з використанням інформаційно-аналітичної платформи Project Expert, що значно підвищить їхню конкурентоспроможність на ринку праці.