Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Morozov Oleksii O."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз альтернативних рішень при визначенні оптимальних головних елементів швидкісного пасажирського судна з аутригерами
    (2025) Морозов К. О.; Морозов О. О.; Morozov Kostyantyn О.; Morozov Oleksii O.
    Мета. Аналіз альтернативних технічних та технологічних рішень при визначені оптимальних головних елементів швидкісного пасажирського судна з аутригерами. Методика. Застосовано методи теорії і проєктування суден, аналізу та статистики. Результати. Було визначено, що при оцінці конкурентоспроможності та бездотаційній експлуатації, швидкісного пасажирського судна з аутригерами (САР) для маршруту «Одеса–Стамбул», необхідно ураховувати та проаналізувати різні альтернативні технічні та технологічні рішення. Аналіз суден, у яких використовуються альтернативні рішення, може становити інтерес для вітчизняного суднобудування при оцінці експортного потенціалу в галузі швидкісних суден. Маючи постійний твердий баласт масою 2,4 т судно проєкту 485М3 має 2,4 рази вищий показник транспортної ефективності та 8,5 раз нижчу вартість побудови ніж у СПК проєкту 352, що обумовлено використанням більш дешевшого та доступного для ремонту матеріалу корпусу, а саме сталі. Маса постійного твердого баласту яка дорівнює 2,4 т, конвертована у дообладнання аутригерами та збільшення головних розмирів. Аутригери значно підвищують експлуатаційні можливості судна проєкту 485М3. При Frl = 0,96 режим руху перехідний та близький до глисуючего, відповідно була визначення систематична серія «65» та «62». У якості двигуна визначено ВОД у зв’язку з тим, що СОД мають в 1,5–2,0 рази більшу масу ніж ВОД при дещо менший потужності. Наукова новизна. Наукова новизна полягає в проведені аналізу альтернативних рішень при визначені оптимальних головних елементів швидкісного пасажирського судна з аутригерами. Практичне значення. Швидкісне пасажирське сполучення з порту Одеса є актуальною перспективою, особливо у післявоєнному розвідку півдня України. На даний час морські транспортні засоби, які обслуговували пасажирські напрямки з порту Одеса, вже списані, або морально застаріли. Тому для маршруту Одеса–Стамбул є доцільним створення нового швидкісного пасажирського судна, а саме – швидкісного пасажирського судна з аутригерами.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вибір критерію оптимизації для пасажирського судна з аутригерами
    (2023) Морозов, К. О.; Морозов О. О.; Morozov, Kostyantyn О.; Morozov Oleksii O.
    Наведено вибір критерію оптимізації для пасажирського судна з аутригерами на початкових стадіях його проєктування, як цільова функція задачі оптимізації головних елементів судна розглядається критерій чистої плинної вартості. Для пасажирського судна з аутригерами цей критерій пов’язаний як з економічною ефективністю майбутнього судна (прибуток), так і з витратами на будівництво й експлуатацію судна (будівельна вартість судна, експлуатаційні витрати).

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук