Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Plakhtina O. I."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація PR-кампанії у волонтерській діяльності (на прикладі Миколаївського офісу безпечного осередку «Затишно space»)
    (НУК, 2024) Плахтіна О. І.; Plakhtina O. I.; Спаній О. С.
    У кваліфікаційній роботі досліджено процес організації та реалізації PR-кампанії у сфері волонтерської діяльності на прикладі Миколаївського офісу безпечного простору «Затишно space». Основна увага приділена вивченню комунікаційних стратегій, спрямованих на підвищення поінформованості населення про волонтерські ініціативи, формування позитивного іміджу організації та залучення нових учасників до соціально важливих проєктів. У першому розділі розкрито специфіку PR-просування у волонтерських ініціативах, класифіковано типи PR-кампаній та визначено їх цілі у контексті некомерційної комунікації. Другий розділ присвячено аналізу особливостей просування освітніх волонтерських проєктів на прикладі діяльності мережі «Затишно space», зокрема, застосуванню маркетингових інструментів і PR-технологій для формування позитивного іміджу. У третьому розділі представлено етапи підготовки та реалізації освітньої PR-кампанії, описано ключові елементи стратегії та проведено оцінювання її ефективності. Результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності громадських і неурядових організацій, що реалізують соціальні та освітні ініціативи.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук