Статті (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ЕСЕУтаТЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Анализ развития ветроэнергетики в Украине(2000) Подгуренко В. С.Документ Об ошибочных утверждениях, дискредитирующих ветроэнергетику(2000) Подгуренко В. С.; Бордюгов В. Н.Документ Привлечение негосударственных инвестиций в ветроэнергетику Украины(2007) Горбов В. М.; Подгуренко В. С.Документ Совершенствование характеристик камеры сгорания газотурбинного двигателя с использованием методов трехмерного моделирования(2010) Сербин, С. И.; Мостипаненко, А. Б.Рассмотрены вопросы повышения экологической безопасности современных стационарных газотурбинных двигателей. Разработаны рекомендации по совершенствованию низкоэмиссионных камер сгорания, позволяющие создавать новые образцы продукции, удовлетворяющие международным нормам на выбросы токсичных компонентов. = Problems of ecological safety improvement of the modern stationary gas turbine engines are considered. The recommendations for improvement of low-emission combustors are developed and allow to build up the modern products, which satisfy the international standards for toxic components emission.Документ Об эффективности термохимической регенерации тепла в газотурбинных установках мобильных энергокомплексов(2010) Чередниченко, А. К.Рассмотрены схемы современных мобильных энергетических комплексов на примере судов с электродвижением. Проанализированы условия применения в составе таких комплексов газотурбинных установок с совместной термодинамической и термохимической регенерацией. = Scheme for modern ship power gas turbine plants is considered. The feasibility of applying to such ships gas turbines plants together with thermodynamic and thermochemical regeneration.Документ Моделювання зниження швидкості ходу транспортного судна протягом його строку служби(2011) Шостак, В. П.; Гершаник, В. І.; Кісарова, А. І.На підставі узагальнення інформації з літературних джерел щодо спаду швидкості ходу суден унаслідок корозії й обростання та аналізу фізичних і хімічних процесів на підводній поверхні морського судна змодельовано стохастичну залежність цього спаду в режимі повного ходу від віку судна.Документ Теоретическое исследование процесса плазменной газификации угля в пилотном модуле(2011) Сербин, С. И.Проведены расчеты рабочего процесса в плазменном газификаторе угля с помощью численных методов трехмерного анализа. Проанализировано влияние режимов работы газификатора на выход синтез-газа.Документ Підвищення екологічної безпеки газотурбінних двигунів при використанні низькоемісійних камер згоряння(2011) Сербін, С. І.; Мостіпаненко, Г. Б.Розглянуто питання підвищення екологічної безпеки сучасних стаціонарних газотурбінних двигунів. Розроблено універсальну математичну модель тривимірних хімічно реагуючих потоків, яка дає можливість прогнозувати вихідні температурні й екологічні характеристики камер згоряння, що працюють на газоподібному паливі. Наведено рекомендації щодо вдосконалення низькоемісійних камер згоряння, які дозволяють створювати нові зразки продукції, що задовольняють міжнародні норми на викиди токсичних компонентів.Документ Моделювання процесів нестаціонарного горіння в низькоемісійній камері згоряння газотурбінного двигуна(2012) Сербін, С. І.; Мостіпаненко, Г. Б.; Козловський, А. В.Проведено аналіз нестаціонарних процесів горіння в низькоемісійній камері згоряння газотурбінного двигуна (ГТД) з використанням різних моделей турбулентності (LES, SAS, RANS) за допомогою програмного забезпечення ANSYS Fluent. Отримав подальший розвиток LES-підхід до моделювання нестаціонарних процесів горіння в низькоемісійних камерах згоряння ГТД. Виявлено, що для аналізу нестаціонарних процесів горіння в низькоемісійних камерах згоряння доцільно застосовувати полігедральну скінченно-елементну модель.Документ Моделювання процесів паливопідготовки у суднових випарниках зрідженого природного газу(2012) Горбов, В. М.; Мітєнкова, С. В.; Слюсаренко, К. В.Розроблені математичні моделі процесів паливопідготовки зрідженого природного газу (ЗПГ) у суднових енергетичних установках (СЕУ). Наведені дані про вплив умов зберігання ЗПГ та часу перебігу процесу регазифікації на основні показники випарників для двопаливних двигунів різних моделей. Подані попередні рекомендації щодо вибору типу теплообмінників для паливних систем ЗПГ суднових енергетичних установок.Документ Теоретическое исследование процессов плазменной газификации угля(2012) Сербин, С. И.; Гончарова, Н. А.Приведены трехмерные расчеты процессов газификации угля в плазменной пылеугольной горелке. Проанализировано влияние состава газифицирующего агента на состав получаемого синтез-газа.Документ Расход топлива и экологичность судовой пропульсивной установки с кайтом(2013) Шостак, В. П.; Кисарова, А. И.Формализованы показатели расхода топлива и выбросов оксидов азота на единицу транспортной работы судна и на милю пройденного пути. Разработана блок-схема расчета этих показателей как вероятностных величин с использованием метода Монте-Карло для пропульсивных установок транспортных судов с кайтом. Приведены расчетные данные по эффективности применения кайта и оптимизации настройки малооборотного двигателя 6S50ME-C7 применительно к танкеру типа «Дмитрий Медведев» в круговых рейсах в Северной Атлантике.Документ К вопросу о токсичных оксидах азота в отходящих газах малооборотных дизелей(2013) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Рассмотрены обобщенные параметры входных и выходных веществ и энергетических потоков современного малооборотного двигателя, механизм образования в цилиндре дизеля оксидов азота І, ІІ и ІV групп и основные химические реакции взаимодействия Оксигена (О) с Нитрогеном (N). Проанализированы известные методы снижения NOx в отходящих газах, оценены разные направления снижения уровня экологического воздействия главных судовых дизелей на окружающую среду при переходе от Tier I к Tier II и далее к Tier III, выявлено неизбежное снижение при этом тепловой экономичности дизелей.Документ Промышленная ветроэнергетика Украины в контексте мировых тенденций: современное состояние и перспективы развития(2013) Еременко Е. Ф.; Никитенко Е. Ф.; Подгуренко В. С.Документ Внедрение прогрессивных технологий строительства мощных ветроэлектростанций Северного Причерноморья на базе ветротурбин мегаваттного класса(2014) Подгуренко В. С.; Ефимов М. В.; Круглов Н. П.; Куцан Ю. Г.; Podgurenko V. S.; Yefymov M. V.; Kruglov N. P.; Kutsan Yu. G.Документ Эффективность термохимической регенерации тепла в энергетической установке судна класса «река-море»(2016) Чередниченко, А. К.; Ткач, М. Р.; Тимошевский, Б. Г.; Проскурин, А. Ю.; Cherednichenko, A. K.; Tkach, M. R.; Timoshevsky, B. G.У статті подано аналіз вимог до енергетичних установок суден. Виявлено групи «визначаючих» критеріїв в залежності від цільової функції судна і визначена їхня пріоритетність. Визначена перспективність застосування термохімічної регенерації тепла в складі мобільних енергетичних комплексів, в тому числі суднових. Представлені основні положення математичної моделі енергетичної установки з термохімічною регенерацією. Наведено результати дослідження ефективності використання термохімічної регенерації тепла в судновій енергетичні установці, стосовно до суднових двигун-генераторів на базі ДВЗ потужністю 300…500 кВт. Дослідження дозволило виявити, що раціонально утилізувати для отримання синтез-газу шляхом конверсії біоетанолу від 32 до 50% теплоти відхідних газів. Результати досліджень можуть бути використані при проектуванні енергетичних установок стаціонарних та мобільних об'єктів, в тому числі суднових енергетичних установок.Документ Моделирование энергокомплексов с термохимической регенерацией тепла для судов-газовозов(2016) Чередниченко, А. К.; Cherednichenko, О. К.У даній статті обговорюється ефективність застосування термохімічної регенерації скидного тепла в енергетичних комплексах сучасних суден газовозів. Основною метою дослідження є аналіз складу і характеристик перспективних енергетичних установок газовозів і розробка схемних рішень комбінованих дизель-газотурбінних установок з термохімічної регенерації скидного тепла. Проведено аналіз температурних потенціалів скидного тепла малооборотного, середньооборотного дизельних двигунів і газотурбінного двигуна. Запропоновано схему комбінованої дизель-газотурбінної установки з термохімічною регенерацією тепла відхідних газів шляхом конверсії випаровується при перевезенні вантажу. Результати досліджень можуть бути використані при проектуванні енергетичних установок сучасних суден газовозів. Встановлено, що для наявного температурного діапазону газів, що відходять сучасних серійних газотурбінних двигунів співвідношення потужностей дизельного і газотурбінного двигуна лежить в межах 5…6.Документ Особливості термоакустичних теплових машин систем використання низькотемпературних теплових ресурсів(2016) Коробко, В. В.; Korobko, V.Розглянути питання розробки ефективних систем використання низькотемпературних теплових ресурсів із застосуванням термоакустичних теплових машин. Проведено аналіз наявних теоретичних моделей термоакустичних апаратів, виявлені фактори, які суттєво впливають на ефективність як термоакустичних апаратів, так і систем на їх основі. Розглянуті результати експериментальних досліджень робочих процесів в термоакустичних апаратах. Показаний вплив характеристик теплообмінників на ефективність термоакустичних систем. Визначені найбільш доцільні напрямки подальших робот.Документ Дослідження роботи імпульсної двонаправленої турбіни в резонаторі термоакустичного апарата(2017) Коробко, В. В.; Московко, О. О.; Мостіпаненко, Г. Б.; Сербін, С. І.; Korobko, V. V.; Moskovko, O. O.; Mostipanenko, G. B.; Serbin, S. I.Використання низькотемпературних джерел теплової енергії (скидних або відновлювальних) є важливою задачею, оскільки сприяє підвищенню енергоефективності виробничих процесів та захисту довкілля. Термоакустичні апарати здатні забезпечити реалізацію цієї задачі, перетворюючи теплову енергію в механічну у вигляді потужних акустичних хвиль. Впровадженню термоакустичних систем на практиці заважає складність безпосереднього отримання механічної роботи або електроенергії від АХ. Використання імпульсних двонаправлених турбін (ІДТ) має сприяти вирішенню цієї проблеми. Шляхом експериментальних досліджень та CFD-моделювання вивчалися характеристики опитного зразка ІДТ, надано опис експериментального стенду, приведені результати експериментальних досліджень, визначені напрямки подальшої роботи.Документ Влияние климатических факторов на эффективность утилизационной металлогидридной установки двухтопливного малооборотного ДВС газовоза(2017) Чередниченко, А. К.; Ткач, М. Р.; Cherednichenko, O.; Tkach, M.Проаналізована можливість застосування зрідженого природного газу в судновій енергетиці. Виявлено перспективність утилізації скидного тепла малообертових дизельних двигунів застосуванням металогідридних установок безперервної дії. Представлена розрахункова схема установки і параметри робочих середовищ. Наведено результати математичного моделювання процесів в утилізаційної металогідридної установці. Виявлено стійкість роботи утилізаційної металогідридної установки в різних кліматичних умовах експлуатації.