Кафедра економіки, обліку і підприємництва (ЕОП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки, обліку і підприємництва (ЕОП) за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження Big Data: створення конкурентних переваг в різних сферах бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2025) Гавриленко Наталія Вікторівна; Havrylenko NataliiaСтаття присвячена актуальним питанням використання Big data в різних сферах індустрії. Розглянуто, як великі дані впливають на формування маркетингових стратегій, а також наведено чисельні приклади, як Big data може застосовуватися для створення конкурентних переваг. Проаналізовано та систематизовано критерії віднесення даних до Big Data. З'ясовано, що одним з найбільш значущих напрямків останнього десятиріччя в цій сфері є впровадження Big Data в маркетингу. Можливість збирання, аналізу та інтерпретації великих обсягів даних дозволяє маркетологам створювати більш точні і персоналізовані пропозиції, адаптовані до специфічних потреб цільової аудиторії. Доведено, що в умовах цифрової трансформації бізнесу, аналіз Big Data дає точні дані, які дозволяють суттєво покращити бізнес-показники рекламних кампаній, запусків нових продуктів та багато іншого.